Olin laivalla silmälasipäisen miehen kanssa. Tarkemmin sanottuna sellaisella huvijahdilla. Jahti ei liikkkunut, vaan se oli satamassa paikoillaan. Meidän seurassa oli joku mies jota en tuntenut. Meillä oli tosi hauskaa, naurettiin kauheasti ja aurinko paistoi lämpöisesti. Jossain vaiheessa musta alko tuntuu että vieras mies tuijottaa meitä pitkään. Sitten muistin että ainiin, mehän ollaan alasti! Istuin alasti jalat mieheni sylissä ja laitoin samalla aurinkorasvaa meille molemmille. Muistan että ihmettelin miten luonnolliselta alastomuus tuntuikaan. Niin kuin en ois koskaan käyttäny vaatteita.

Toisessa unessa ratsastin ilman satulaa ja suitsia labyrintin läpi. Sokkelossa oli erilaisia tehtäviä, jotka piti suorittaa että pääsi jatkamaan. Yksi tehtävä oli hirttosilmukan tekeminen roikkuvaan naruun. Joku tyttö, josta en pitänyt, tuli auttamaan minua sen kanssa ja saimme tehtävän suoritettua. Pääsin labyrintin loppuun ensimmäisenä jonkun pojan kanssa ja me juhlittiin villisti maalissa.

Ulkovarastossa oli paljon kissoja ja kaneja. Järkytyin siitä miten joku on voinut jättää emon pentuineen ulos pakkaseen ja kanitkin makasivat papanoillaan. Lupasin naapurille että otan pennut hoitooni niin pitkään että niille löydetään kodit. Yhdellä aikuisella kissalla oli harmaaraidallinen turkki ja toinen silmä ruskea ja toinen sininen. Kasvoissa sillä oli ruskea laikku.

Joku tyttö oli mun asunnossa ilman lupaa.

Ainiin, näinhän mä toissayönä muutakin kuin painajaisia. Olin kotona ja sain puhelun missä sanottiin että "Mä tulen kohta käymään sun luona." Olin juuri tullut suihkusta enkä ehtinyt edes vaatteita laittaa päälle kun pihaan ajoi valkoinen vanha auto ja nahkatakkinen mies tuli ovelle. Eteisessä makasi eräs tuttu vanhempi herra aivan päissään. Hävetti ihan hirveästi. Sain kuitenkin humalaisen ulos samalla oven avauksella kun nahkatakkinen mies tuli sisälle. Pyytelin kamalasti anteeksi mutta mies ei tuntunut olevan asiasta moksiskaan. Jännitti kamalasti.