Kuinka sanoisin ei niin etten rikkoisi mitään? Etten saisi aikaan pahaa mieltä? Äh vittu ite se nolaa ittensä, ahistaa, vituttaa. Antakaa mun olla!

Toivottavasti se ymmärtää, luulen että ymmärtää. Ei jeesus miten ahdistavaa!

Onneksi se tajusi ja pyysi anteeksi. Noh, nolasi itsensä jokatapauksessa.

En ymmärrä miksi minua yritetään väkisin tuuppia johonkin. Kunhan nyt menet. Eikö pienet seikkailut auttaisi? Ihan kuin se ruikuttaisi seikkailua itsensä kanssa. Tai niin sen olen ottanut ja yrittänyt selitää että ei ei ei ei se toimi minun kohalla kun kun kun kun. 

Ja yrittääkö se nyt saada mua sen luo? Muuta, muuta, muuta. En kun mä jään. Noeeiiii. Mitä vittua? Oikeesti, anna mun olla. Ahistaa.

Nostan kädet pystyyn aina kun jotain tuputetaan puoli väkisin. Oli se mitä tahansa ja vaikka olisin alunperin ollut itse oma-aloitteisesti kiinnostunut siitä, halunnut sitä. Jos se ruutataan suuhun väkisin ja koko ajan ota ota ota ota niin joo painukaa vittuun.

Vituttaa.